Monday 4 July 2011

I wish I'm 13th years old.

owh my diorrrr.
adekah tu akan jadik nyata?
owh. owh.
semalam aku gilew oke.
semalam jek la tapi.
hahahahah.
bile aku kuwa ngan adek aku sume cakap kitorg kembar.
ade jugak cakap umur aku skang bukan "23"
ahahhh. aku sendirik pn tak seda umo aku da "23"
tpi ade hati nak rase mude2 dulu kan..?
agagagaga.
azie. azie.
takkn jadik oke.
sile jangan berangan.
:'P
takpeeeeeeeee. sile layan gamba2 di bawah.
gamba buat aku lupe sume cite sedeyh.
ngeh, yeke? bolela. bolela..~
sebelom tuuuuu..
phieewiiiiiietttttt dari aku.
=P


owh my gucci.
ini adelah aku.
betol. ini azie.
pakai baju sekula adek aku bleyyyy..
hahahahahaah.
oke2. tingok2 lagikkkkk.


agagagaga.
adek aku umo die 17 beb.
nak hamhambek spm tawon nii..
yuhuuuu.
n aku 23..? makkk aiihh. 
jarak yg jaow umo. 
tapi bju da 1 saez...
hohohoo.
azie. kamu kecikkkk.
sile terime kenyataan.
owh. owh.
-_-


heeeee.
kaw poyo sangat la azieeee.
ini sebab akibat da telalu exited oke..
ase cam kembalik waktu dulu..
pagi2 aku seap2 iron baju sekola bagai.
aiskkkkkk.
-_-


tak suke gamba niii..
macam budak sekola betollllll.
hadddoiiiii.
sile jangan ngurat saye.
saye budak baru belaja.
sekola tak habes agikkk
hahahahah
=P


ngehngeh.
suke gamba niiiiii.
santekkkkkkkkkkkk.
pandai adek aku amek..
dah lah pinjam baju die.
dah die jugak photographernyewww
ayaiyaiiii.
ampun dek. ampunnn.
tapiiii
akak sayang kamu manyak2..
sile amek lagik lepas2 nih oke.
hahahahaha

eyh..? da abes da..?
daaa... tkmo la mamanyakkk.
maluuuuu.
umo da 23...
aichehhhh. kunon nak jadik 13 balek..
heheheh
tapiiiiii..
eh? touching plakkkkkk..
oke2. takkkkkkk...
:")

p/s : ade sesuatu di antara sesuatu.
moga hari semalam yang aku dah lalui akan buat aku senyom sajek
sampai bile2.
sebab ade "ERTI HIDUP PADE MEMBERI"



3 comments:

  1. alolol...umo 23 pi sekolah lg ea?:P

    ReplyDelete
  2. tringat zaman kat teknik tanjung ek....????

    ReplyDelete
  3. erm.. biase jep. nme sekola menengah. sume sekola la igt. npe nk kne igt tknik tnjg jep. haaa. heee.

    ReplyDelete