Tuesday 12 July 2011

mencari. tercari.

tirai malam hampir melabuhkan ceritera.
hati oh hati.
berbisik hiba dan hiba.
mencari dan tercari.
aku menilik bait bicara.
jawapan terisi, senyuman terukir.
tetapi kenape tak goyangkan saja locengnya?
oh. takdir esok. siapa menduga.
mulut berkata benci.
bicara dilontar pergi.
kau sedang menipu diri.
tak perlu dilontar kata penipu.
kau akan rasa sakitnya rindu.
tak payah dirungkai andai kau menghindar.
kau akan tahu siapa dihatimu.
hari ini. terima sajalah.
hari esok siapa tahu.
mungkin semalam tersandar kaku kau sendiri.
maafkan aku.
dan kini tiba aku.
Tuhan begitu agung cintaNya.
aku mengagumi.
oh. rupanya disitu letaknya dia.
cuba bermaen di pentas dunia.
cuba melakar bahgia derita.
cuma senyuman aku lukiskan.
sekadar tahu suara hati dia.
maaf ku bicara.
ucap kasih aku iringi.
menitip doa di pinggir bibir.
usah dikuathir.
usah diragui.


p/s : MR.J, tak paya nak tipu saye oke..? tak perlu.
owh. akibat tak dapat tido. bangon update blog saye 
sye yg dah lame tk hapdate.. heee. yg atas tu sume kuwa spontan.
ngehhhh. owh MR.J owh. =,=""
oke2.. janji nanti bile da free. hapdate lagik.. ke nak tunggu tk
bole tido..? mesti automatic blog dapat hapdate.
hahaha. azie sewel suda. oke. cube lelapkan mate kamu wahai azie.. -_-"""




4 comments: