Tuesday 28 June 2011

azie bodoh ke?

tak tawu nak cakap.
tadik aku bace something.
aku saket ati ke?
aku sedeyh ke?
baek ko cakap azie.
betol.
baek kaw jujur.
jap. nak suruh aku cakap kat sape?
nak suruh aku jujur kat sape.
fine.
aku taknak sape2.
aku nak mengadu pade DIA je.
sebab. 
kalo aku cakap kat sape2.
kalo aku jujur kat sape2.
nih. hati aku makan dalam beb!
sume orang pk hati tu ape ha?
kueyh?
patung?
baju?
camtuh.
baek laki. baek pompuan.
sedarla wahai manusie.
takbur sangat kau sekarang.
sedarla weyh.
fine.
aku manusie paling hina.
bagik kaula agaknye.
tapi takpe.
sile pergi jauh2 dari orang yang hina ni oke.
n aku akan pergi jauh2 jugak.
tak,.
aku tak marah.
sape aku nak marah kau.
so..
PERGI!

p/s ini bukan azie yang sebenar. owh ya Tuhan.
T____________T

No comments:

Post a Comment