Tuesday 21 June 2011

kisah klasik

di sini bermula..
ada aku ada dia..
bertemu rasa yang serupa..
di dada langit ada bintang ada bulan..
mencari satu persamaan yang sama indah sama unik..
oh satu kisah klasik telah tercipta..
aku sendiri sedar akan rasa itu..
aku sendiri tersenyum menyanyi lagu kasih..
oh kisah klasik itu telah bermula..
aku masuk dalam dunia itu..
mana jalannya mana akan aku hala..
oh kisah klasik itu ada..
di dinding hati bedebar rasa..
ingin berlari menggapai simfoninya..

oh.. aku tersentak dek hembusan angin yang datang..
bukan tiba-tiba..
aku tahu itu..
mencari yang indah ada pada yang unik..
tapi unik itu adalah isinya..
aku mesti memenuhi isi-isi itu..
walau angin dihembus masuk..
walau angin datang menerjah..
seribu senyum aku sebagai sebuah hadiah..
untuk aku penuhkan kisah klasik antara aku dan dia..
oh kisah klasik ku..

=)

1 comment: