Tuesday 28 June 2011

azie masak lagi.


ahaaaa. azie masak lagi.
sile tepuk tangan. :P
lalalalala~
aku tak tahu nak cakap nape masakan nii
korang nampak macam mee goreng kan..?
memang.
tapi aku campur2 kn resepi.
suke ati kau je kan.?
hahaha
tak kesah. 
aku jugak yang nak makan.
eh. tak.
mummy ngn adek nak makan jugak.
:P
tapi tu aku masak untuk berbuka tadik.
alhamdulillah.
da masuk ari ke 4 aku pose.
bak kate orang.
bile hati tak tenang,
bersabarlah,berdoa dan berpuasa.
then saye da buat da..
tenyom lebar skang.
^________________________^
moga aku makin tabah.

p/s : 
maaf. saye bukan sape2 untuk buat orang terima saya.
maaf jugak. saya tak punya apa2 melainkan hati yang kecil untuk korang.
bencilah saye. sayangla saye. 
saye terima.
yang penting, saye tetap sayang korang.

:")


No comments:

Post a Comment