Wednesday 17 August 2011

1001 keajaiban

wohooooo. busy nye aku. nak menaep untuk blog sayang pon tak sempat. =.="
ahaaaaa. seda tak seda da 18ari da bepose kan..? tapi aku nihh. ntah bpe ari sajep. mane taknye. dengan saket nye. ya Tuhan. Tuhan menguji aku. aku terime. n seap sedielah untuk menggantiiiiii.... hohohoh. macam biase. kalo tak ade topik yang bes. aku nih sangatlah liat untuk menaep blog nih. walaweyhhh. mcm nih haa. kalo tak de hangennnn. memang tak begoyangla pokok tuh. samelah kes haku niiii. mengungkap 1001 keajaiban. ohoooo. sangat ajaib. yang pasti kuasa Tuhan tiada tandingannye. aku mengaku aku sebagai manusia yaang banyak kekurangan. mane2 pegi mesti ade yang tak suke aku, tapi mane2 pegi tuh jugakla. aku dapat kawan yang betol2 orang cakap kawan. yek. kite kne terime. tak semua orang bole terime kite macam kite terime orang. if ade sorang yang benci kite. yakin akan ade 10 orang yang akan boleh terime kite. aku nii. salu camtuh introduction nye mesti panjangg. hadoyaiii. tak kesahla. yang penting ape yang aku taep nih situasinye berlaku hari ni. n aku akan ingat. subahanaallah. tak pernah aku terfikir langsung ape yang jadik hari ni. ape eh..? biarlah aku sorang je yang tawu. tapi siyes tk penah terfikir langsung pe yg jadik arini. sungguhpon ade sebab. tapi aku tak tahu ape rencana yg Tuhan aturkan,. moga 1001 keajaiban ari ni bagik 1001 jalan untuk aku. moga depermudahkan. ape yang aku belajar. setiap ape yang berlaku even sikit pon akan ade jalan cerita yang Tuhan aturkan. percaya or tak. kisah semalam akan corakkan hari ni. n ape yang berlaku hari ni akan penyudahnye esok hari. jangan mudah give up kalo diuji. n tempoh mase bukan jawapannye. indah bile jadik orang yang sabar. owh sangat indah. bile 1 1 Tuhan tunjuk. jawapan untuk seteap titis aer mate kite dulu. yepppppp. n tesenyolah saat diuji. Tuhan menyayangi mu. :) oke. sudah mawu titik akhir. nanti maken mengarot dibuatnye. hohohooho. :D


p/s moga ade sinar bahgie. :) A.S.R ku tunggu. sebab aku rindu. :)



No comments:

Post a Comment