Monday 29 August 2011

aidilfitri 2011.

subahanallah. esok suda raye.
alhamdulillah syukur ya Tuhan.
ahaaa. semalam da pomise kan nak share pe aku ase.
yekla sampai menanges bagai.
sian mummy kne teman aku nanges semalam.
aloooooo. tk tawu nape. tak bole nak handle perasaan tuh.
fine. bile pk kan blek tak patut rite?
tapi da perasaan koet.
tibe2 jep datang.
raya plak dah tibe.
hati nih sayu beb. 
kenape?
sebab tiade die dah untuk aidilfitri kali ni.
da tkde agy da nak beli baju raye warne ape?
nak pegi raye kat mane?
nak makan ape ari raye?
scene begamba raye. cam mne nk posing nih?
=.="
kenangan tu owh. aku rindu sangat.
sebabkan kenangan lah aku sedey.
sebabkan kenangan jugaklah aku menanges ter esak esak.
sumenye kenangan.
sebab aku terlalu menghargai kenangan itu.
3tahun yang mungkin sekejap. mungkin jugak boleh jadik lame.
tapi bagik aku bile dah ade kenangan yg terisi.
sumenye jadik terlalu mahal.
tak mudah untuk dilupekan.
untuk dipersiakan.
kenape kau jadik maken sedey.
sebab die ade. tapi bukan untuk aku dah.
die ade. tpi bukan die yang dulu dah.
bukan die yang aku kenal 3 tahun lepas.
ya Allah.
sume yg terjadik ade sebabnye. tu aku tawu.
fuhhhh. tapi semalam jekla perasaan tu menggile datang kan.
nih cam da oke siket.
aku doakan die bahgie dengan ape yang die buat.
aku doakn die bahgie dengan adenye "dia" mengganti aku untuk raya kali ni.
T_______________T
sungguh. apelah pentingnye aku untuk die kalau aku tak bole bahgiekan die.
then sungguh, apelah pentingnye lagik die untuk aku andai die bukan memilih aku.
sudah sudahla tuh azie.
oke. memang sudah.
hati teluke perlukan mase untuk heal.
then bile aku dah bole heal.
hope sangat jangan lah lagik die timbulkan persoalan yang menggile.
cukopla ape yang selame ni aku terime.
aku tak benci die.
tak. lagsung tak.
die terlalu baik.
so, biarlah diepon memilih yang terbaik untuk die.
subahanaallah.
aku memang macam tu.
sedie memaafkan.
perit yang aku rase.
pahit yang telan.
biarkan aku sorang je yang rase.
so. tak perlulah aku menghebahkan apelah die untuk aku sekarang kan.
yang pasti.
Tuhan Maha Adil.
"orang yang baik untuk orang yang baik"
aku tawu kenape Tuhan uji aku sebegini.
aku tawu. TERIMA KASIH CINTA.
apepun yang berlaku
life must go on.
n kenangan2 tuh biarlah jadik chapter dalam kisah idop aku.
owh owh. susa jugak nak carik bakal imamku.
pelengkap tulang rusuk die.
huhuhuu.
tetibe berangan kejap.
owh prince charming. sile datang.
hahahaha
*berangan oke.
hatoiyaiiiii.
hati aku sudahpon kosong.
biarlah. biarlah.

p/s :
TIDAK BERTEMU MATA, TIDAK BERTEMU SUARA, TIDAK MENGUNGKAP JANJI, TIDAK 
BERMADAH CINTA, CUKUPLAH KATA MENGINGAT TUHAN, CUKUPLAH NASIHAT SERTA TEGURAN, CUKUPLAH AKU TAHU KAU PUNYA AGAMA DAN IMAN. SOAL HATI DAN PERASAAN BIAR MASA MENENTUKAN. HATI KITA ALLAH YANG PUNYA, HATI KITA ALLAH YANG JAGA. BERDOALAH, KERNA ITU SENJATA KITA. ANDAI TAKDIR HIDUP BERSAMA, PASTI ALLAH PERMUDAHKAN JALANNYA. =)

p/s :
tak ya nk sesedey untuk orang yang belum tentu jadi milik kita oke.
sepatutnye bersyukur kamu masih ade mummy n abah.
mummy yg sporting morting n abah yg chomel plak.
so. simpan air mate itu yep.
air mata kamu mahal azie.
so simpan untuk orang yang meghargai kamu sajep.
^______^








No comments:

Post a Comment