Friday 26 August 2011

perasaan owh perasaan.

wohoo. terase cam nak update blog lah. ^^,
eh. eh. da bukan macam agy da nii..
da taep bagai nih. nih. hehe. ;)
introduction yang sangatla besh.
munyik macam girang kan?
tapi hati nih. hati yang dok pat dalam nih.
takde sape yang dapat bace.
dapat faham.
owh. hari nih perasaan tu datang lagik.
entah kali ke berape aku perlu kuatkan diri.
menjadi yang kuat antare yang terkuat.
bak kate my bff. "perasaan tu kan macam angen".
kenape die cakap cam tu?
sebab. kadang2 perasaan tu datang kuat sangat.
tapi at last die pegi jugak.
then datang lagik.
pegi balek.
owhooooooo.
tapi? sampai bile? 
T__________T
da tak tawu nak cakap cam ne.
hati nih saket sangat.
aku ni pelik jugak.
orang yang dah buang aku macam sampah.
tapi aku stil nak rindu diorang.
kenape eh?
memang. aku tak reti nak marah orang.
then tingoklah.
even benci macam mane orang tu kat aku.
aku mesti buat macam takde pape.
maafkan diorang.
then seap nak rindu bagai.
*baeknye kaw azie.
tapi pernah ke diorang nak fikir pasal kaw azie?
pernah.
ya Allah.
kuatkan aku.
kenape aku macam tu?
sebab aku bukan jenis yang totallly benci macam tu.
owh. pemaaf dalam diri aku nih bermaharajalela.
sampai aku tak tahu patut ke aku macam tu?
or aku kene jadik keras macam batu?
dah orang buat aku kan. buatlah die balek.
dushhhhhhhhh.
tu bukan aku.
aku sedyh beb. e eh? kenape tetibe kan?
aku bukak blog adek die tadik.
adek die yang sebijik muke macam aku.
owh. sangat rindu kenangan tu.
kitorang 90% kongsi minat yang same.
gile begamba.
gile begaye.
gile edit2 gamba.
gile bende2 yang chomel.
gile kat kalew purple.
pendek kate da macam twin da kitorang.
owh Tuhan.
adek die tu jugakla yang da blok aku kat fb.
da tak contact langsung.
tipu aku macam2.
how come ha?
padahal dulu serapat nye.
tapi sekarang sume tu hilang.
sebab ape?
sebab aku dah tak layak untuk abang die,
maybe.
aku tawu. aku tak kaya.
tak educated sangat kan.
tak ade background family yang vouge.
fine.
tapi atleast aku ade harga diri.
aku lahir kat dunia ni seadenye aku.
aku tak mintak untuk disanjung tinggi.
aku tak mintak.
andai aku ni bukan yang terbaek.
tak kire untuk adek die ke. abang ke.
aku terime.
Tuhan Maha Adil dalam Qada'nye.
"mungkin kita besama nanti di atas sana. biar kusetia menjaga cintamu"
oke. ayat aaliyah dalam lagu die tuh kan.
tetibe jek iklan. :P
iklan lah kejap. dah tu dok laju jek aer mate ni kuwa.
=.="
aku tak tawu macam mane nak gambarkan perasaan aku.
owh. sangan berperasaan oke.
erghhhhh.
oke. repeat again.
perasaan macam angen.
oke. kejap lagik terbang la tuh. a.k.a ilang lah tu.
owh. Tuhan. kuatkan aku.
sememangnye rindu itu saket.
aku tawu.
tapi andai rindu itu dapat membahgiekan aku.
aku terime even saket.
even perit.
yang pasti itu tetap satu rasa.
rasa anugerah Illahi.
:)
terima kaseh CINTA.
atleast aku masih punya rase.
:)

owhhhh. owhhhhhh. 
da panjang sangat da membebel.
=.="
tak seda bley?
hahahah
fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
oke. tuh je yang aku nak kongsi untuk ari ni.
moga esok datang lagik unutk jengah ke blog syg nih.
berkongsi segale macam.
eheh!

p/s RINDU budak yang bername eyca.
oke bye.~



No comments:

Post a Comment