Thursday 4 August 2011

azie mimpi?

wohoo.. alhamdulillah. da masuk hari ke 5 pose.
alhamdulillah jugak aku dapat bepose dengan sempurna sampai ke ari ni. ^^,
macam biase aku bangon untuk sahur. tolong mummy masak bagai. tapi bukan pasal ape aku masak. sedap ke aku masak. macam mane aku masak ngan mummy.sume2 tuh langsung takde kne ngene. hee. azie nih. suke kan cakap bekias bagai. HEHE. senanye wanna share something happen before aku sahur. heee.
da masuk ari ke3. aku mimpi. heyloo. mimpi. sume orang mimpi. tapiiiiii. aku nye laen taw. laen.
laen betoll. aku ase macam ade bende mimpi tu cube buat aku bepikir. huuu. memang. mimpi tu mungkin maenan tido.. tapi yang aku cakap laen tu sebabnye. mimpi aku tuh bersambung. da macam sinetron. bersambung. bersambung. actually aku malas nak amek port pasal mimpi tuh. tapi sebabkan da masok hari ke3. aku da jadik cam confuse. takot. sume2la. ermm. kenape eh.? kenape.? dah la mimpi tuuu. =.=" NO KOMEN. *tetibe an. subahanallah. moga2 tak de pape pon yg berkaetan dengan realiti. pendek cite tu juz maenan tido. maenan tdo. titik. heeee. 


p/s : mulot cakap takde pape. tapi otak puseng dok pikirrrrrr. heee. :D



No comments:

Post a Comment