Sunday 7 August 2011

masak memasak.

heylo guyssssssss. da nak buke pose da. tapi nyempat update blog. teeeheeee. tape kn.? bole kn? wee~ alaaa. bukan apepon juz nak share menu yang aku masak untuk buke pose. heyheyloooo. kalo korang nak tawu aku memang suke masak. tapi biaselah study sume mane nak ade tempat masak kalo asek dok dalam saje. then time cuti dari study nihla peluang aku nak maen masak2. eheh. masak memasak la. weee. arini sume aku yang masak. mummy juz dok tengok n teman aku buat lawak. heheheeee. mummy suke buat bende comel tawwww. :D oke.conteneu ape yang nak dishare. focus2. da nak bebuke da ponkkk. heeeee. tingok nihhhh. gamba yang da di snappppp. yeeehuuuuu. --------------------->

menu petame aku : ayam masak merah.

menu kedua aku : sayur masak lemak.

menu ketiga aku : macoroni.

menu keempat aku : dadih (desert) :)


oke guyssss. lagik 3minit nak bebukeeeeeeeeeeeee.
mintak diri yep. yep
samat bebuka kengkawan.

p/s love u guysssss. ^__^





No comments:

Post a Comment