Sunday 7 August 2011

kuatkan aku. kuatkan azie.

salam pembuka bicara. ya Allah. aku mohon untuk dijauhkan segala penyakit. ya Tuhan. kuatkan aku. aer mate aku malam ni keluwa lagik. ya Allah. sakit. perit. tak tawu nak cakap cam ne. aku tak mampu buat ape2 selaen berdoa ya Allah. tak semue yg paham kite. tak sume yg boleh terime kite. andai aku pernah buat salah. pernah guriskan sesape. maafkan aku. aku tak pernah berdendam ngan sape2. kalo lah aku nih membebankan korang sebagai kawan or sahabat. pergi. pergi dari hidup aku. aku tak mintak untuk diterima. untuk diehargai. bia keihlasan aku ni yang aku akan simpan dan bawak sepanjang hidup aku. aku tak mintak balasan ape2. tapi sebagai manusia tolong yep. andai kekurangan aku nih yg dipandang sampai mendoakan yang buruk2 tentang aku. subahanallah. aku hanya maafkan korang. n Allah Maha Adil dlm qada'nya. moga tiade yang sanggup menepikan erti sahabat itu. ingat. doa orang yang berpuasa dan teraniaya cepat makbul doanya. subahanallah.

p/s moga aku kuat dalam hadapi ujianmu ya Allah.

No comments:

Post a Comment